sobota 8. októbra 2016

Illuminate by Ashley Tisdale Palette

Po dlhom premýšľaní, či si túto paletku kúpim som sa nakoniec rozhodla, že áno. A neľutujem.

Ashley Tisdale je môj idol už veľmi dlho a už len kvôli tomu, že to navrhla ona som si to proste musela kúpiť.

Paletka Beach Goddess prišla za pár dní a nepoškodená (čo som sa obávala). Páči sa mi na tom, že obsahuje aj zrkadlo (čo napríklad paletka od Kylie ešte nemá).

Farby ktoré obsahuje sa dajú používať každý deň, čo je super. Moje najobľúbenejšie sú "St. Barts" a "Maui" ♥.

O paletke:

  • 9 bohato pigmentované očné tiene a 3 kontúrovacie farby ručne vybrané Ashley Tisdale 
  • NIEJE testované na zvieratách
  • klinicky testované
  • nedráždivé


Okrem dvoch paletiek (NIGHT/BEACH GODDESS) si môžete vybrať aj:
9 líceniek/farieb na pery,
6 leskov na pery,
2 bronzery na telo
8 kusová sada štetcov
2 shimmery

Ak si aj vy chcete kúpiť niečo tak TU môžete. Alebo na stránkach BH Cosmetics.  

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára