nedeľa 9. októbra 2016

Fall inspiration


Milujem jeseň. A tak som si pre vás pripravila pár inšpirácií na jesennú dekoráciu.
A len tak mimochodom tá prvá ("titulna") fotka je môj výtvor. Všetko čo som použila je umelé (zatial) ale podla mňa to vyzerá celkom fajn.  Robila som to len tak na rýchlo čiže nič extra. Mám to na stole pri počítači aby som aj tam mala závan jesene.

Mám rada dekorovať a tak každý rok sa teším na jeseň a zimu lebo tam sa viem "vyblázniť". Možno aj preto, lebo sú tom moje najobľúbenejšie ročné obdobia. Tak snáď sa vám niečo, čo som vám sem vybrala zapáči a sami si doma ničo pekné vytvoríte. Hľadala som niečo nenáročné, tak aby si to mohol doma vytvoriť každý.

latest-christmas-decorations.jpg 600×805 pixeles:  For a tabletop focal point, nothing draws attention like our arrangement of faux dahlias, complete with a glass vase filled with pinecones. From top to bottom, it tells a story of color, texture and style. Handcrafted exclusively for Pier 1—and you.:  Fill a Basket with Leaves & Christmas Lights!:  “ return of the autumn decorations (by Sara Lynn Paige) ”:  Autumn centre pieces: festive array of seasonal autumnal offerings like pinecones, hazel nuts and colourful segments of dried oranges and rosehips:  It takes just two hours to make but your neighbors will stop and stare!:


Photos from: Pinterest.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára